zondag 19 februari 2012

Iris bekijkt de voordelen van ziek zijn

Hello everyone :)
Ik ben nog steeds ziek, maar gelukkig gaat het al wat beter, ik heb in ieder geval geen koorts meer. Maandag ga ik (eindelijk?) weer naar school, fijn! Lekker alle toetsen en SO's inhalen. Maar natuurlijk zijn er ook positieve, en leuke dingen die je kan doen als je ziek bent. 




- IJs eten
Vooral als je last van hoesten of een droge keel hebt, zijn je ouders bereid om kilo's ijs in te kopen. Ook een plus, het helpt echt. Ik vind Chocolate Brownee van Ben & Jerry's het lekkerst.

- Series kijken
Éindelijk kon ik beginnen met het kijken van de dvd box van Sex and the City. Hier heb je normaal niet veel tijd voor, maar als je toch de hele dag in bed ligt, kun je beter wat nuttigs doen, right? Tv kijken is sowieso een groot deel van mijn tijdsbesteding. Andere series waar ik graag naar kijk zijn; Pan Am, Grey's Anatomy en Desperate Housewives.


- Slapen
Nee, dit is op het eerste misschien niet een voordeel. Maar van veel slapen knap je echt op, geloof me. Je klaart er van op, voelt je fris én het is ook nog eens heel goed voor je! 
Ook al is het soms raar dat je rond hele rare tijden wakker wordt.
Weet jij nog voordelen? Laat het me weten!
'La vie boheme'
xx - Iris

8 opmerkingen:

  1. Koolzuurhoudende drankjes drinken werkt bij mij ook goed tegen keelpijn (: Maar dat is weer niet zo goed voor je tanden en je suikerpeil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben al vanaf dinsdag ziek :( Gelukkig nu vakantie, anders zou ik nog meer missen. Komt goed uit dit artikel dus haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slapen is echt heel fijn, ook als je niet ziek bent, haha. Zelf eet ik nooit ijs als ik ziek ben..
    Gelukkig voel je je al beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nadeel; Een flinke achterstand op school!
    Ik denk dat ik daarom altijd ziek ben in de vakanties.. Ik werk altijd hard door en dan tijdens de vakantie laat mijn gezondheid het af weten.
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Balen joh, nog beterschap..
    Wel een leuk artikel!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. the baby is so damn cute!!! like your blog, followed
    may you wanna look at my blog,
    greetings from annie juune

    http://annie-allaroundtheworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Even nergens aan denken zoals school/werk. Want je kan toch niks =p gewoon lekker uitzieken dus. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!