maandag 27 februari 2012

Aviva ging shoppen in Alkmaar!

IK HEB EINDELIJK VAKANTIE WOEHOEEEEEEE. EN IK BEN GISTEREN EERSTE GEWORDEN BIJ KUNSTBENDE NOORD-HOLLAND EXPO WOEHOEEEE. EN NOU MAG IK DOOR NAAR DE LANDELIJKE FINALE IN DE MELKWEG WOEHOEEEEEEEEEEEEEE.

Sorry. Dat was even een beetje een uitspatting van happyheid haha. Het is dus vakantie. Dat betekent voor mij véél shoppen, muziek luisteren/maken, leuke dingen doen met vrienden, meer shoppen, niksdoen, maar helaas ook leren en huiswerk maken. Op mijn eerste vrije dag, vrijdag 24 februari, ben ik samen met twee vrienden gaan shoppen. Zie hier mijn aankopen! 

Winkel: H&M
Prijs: 19,95
Omschrijving: Een fijne jeansblauwe blazer. Het is beetje een boyfriend model. Wat langer dan een normale blazer. Super te combineren met een simpel zwart rokje of jurkje, maar ook op een zwarte broek.
Avivablijheidsgehalte: ♥♥♡♡♡
Winkel: H&M
Prijs: 9,95
Omschrijving: Een felblauw taillerokje met zilveren rits. Dikkere rand aan de bovenkant zodat het rokje niet afzakt. Goed te combineren met zwarte/grijze/witte shirts of truien én rode lippenstift. Helaas heb ik nog niet héél erg veel mogelijke combinaties gevonden in mijn kledingkast. Maar dat komt vast nog wel.
Avivablijheidsgehalte: ♥♥

Winkel: H&M
Prijs: 7,95
Omschrijving: Een zwart gevlochten riempje met gouden accenten. Maakt jurkjes en oversized shirts nét iets leuker. Verder heel erg handig om gewoon te hebben.
Avivablijheidsgehalte:
♥♥♡♡♡








 



Winkel: H&M
Prijs: 9,95
Omschrijving: Turquoise hestje (mouwloos vestje/blousjeding). Ook te koop in roze, wit en zwart. H&M verkoop meestal alleen simpele dingen zoals shirts met print voor 9,95, maar nu deze ook. Heel fijn als basic óf juist als eyecatcher. Te dragen als jurkje (weer geschikt met bovenstaand riempje), shirt op een jeans of 'in' een zwart taillerokje.
Avivablijheidsgehalte:
♥♥♡♡






  
Winkel: H&M
Prijs: Van 19,95 voor 9,95
Omschrijving: Een zwarte -beetje doorschijnende- korte trui. Had deze ookal in het roze, een tijdje geleden gekocht in de sale in Amsterdam. Nu lag er nog eentje in de H&M in Alkmaar. Eigenlijk te combineren met vrijwel alles. (:
Avivablijheidsgehalte:
♥♥
Winkel: Dolcis
Prijs: Van 89,99 naar 25,00
Omschrijving: We waren al bijna élke schoenenwinkel afgegaan, want ik moest en ik zou kistjes/veterlaarsjes hebben! Bij de Dolcis hadden ze van die grote salerekken en zag ik eindelijk deze, voor maar 45,00! Ze zaten heerlijk en waren precies wat ik zocht. Toen ik bij de kassa kwam zei de verkoper dat ze maar 25,00 kostten! 
Avivablijheidsgehalte: ♥♥


In Alkmaar kwam ik ook nog eens Manon van de blog ThinkBeauty tegen! Check haar aankopen in dit filmpje. En jullie horen volgende week álles over mijn deelname aan Kunstbende!

Dare to dream,
Aviva

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de eerste plaats van de Kunstbende! "Avivablijheidsgehalte" :) Opzich leuke kleding, maar niet echt mijn smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleding! Wat grappig, dat Avivablijheidsgehalte. Hihi!
    En heel leuk dat je eerste bent geworden, gefeliciteeerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat blauwe rokje en die zwarte schoenen, ♥_♥

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!