dinsdag 28 februari 2012

Sam is fan van AlascA (en ze hebben een nummer geschreven met haar titel, yeah)


Ik sms te veel naar 3FM. Dit is gewoon domweg een feitje uit mijn leven en één van mijn slechte gewoontes: volgens mij stuur ik bijna elke week wel een smsje terwijl ik weet dat er niks mee gedaan wordt. Althans, dat was zo tot afgelopen zondag! (Ik moet bekennen dat dit niet helemaal waar is want ik heb ooit LOWLANDSKAARTJES GEWONNEN maar hey, het klinkt leuker zo).

Misschien kennen jullie de band AlascA wel, een indie/folkbandje uit Volendam, bestaande uit vier getalenteerde en tja, behoorlijk goed uitziende jongens. Afgelopen zondag speelden ze bij de éénuursservice. Voor degenen die niet weten wat dit inhoudt: elke week moet een band binnen één uur een nummer in elkaar flansen, geïnspireerd op een titel ingezonden door een luisteraar. Ik had al opgevangen dat AlascA deze week zou spelen en aangezien ik toch vakantie heb kon ik mooi luisteren (het tijdstip van de éénuursservice is namelijk tussen 12 en 1 uur ’s nachts, niet geschikt voor arme scholiertjes die ’s ochtends vroeg op moeten staan). En je raadt het al, ein-de-lijk heb ik eens een nuttig smsje gestuurd! AlascA heeft van mijn titel, The Quest, een enorm tof nummer gemaakt!


Leuk? Luister dan ook eens naar dit nummer:


Nog even ter informatie: op 10 maart speelt AlascA in Paradiso, aanrader! Wat vinden jullie van deze band?

Let’s keep the moon awake and do electric boogiloo.

Liefs,

Sam 

6 opmerkingen:

  1. Jaja. Mijn favoriete bandje op dit moment! Ik heb ze ook geinterviewd. Dus dat is wel tof. Interview is binnenkort te lezen op Plug Out!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heilige rozenblaadjes dat is echt epic! Ik had nog nooit eerder van deze band gehoord, maar ik ben wel van de indie muziek, en dit klonk zeker niet slecht! Hoe lang bestaan ze al?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg, dat ze een liedje hebben gemaakt met jouw titel! Bijzonder! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk zeg! Gewoon blijven volhouden en ooit komt er wel een reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWIIIIIEEEEEEEEEE!! Dit is wel een heel bijzondere ervaring!!!!!!! Echt gaaf!!!!!!!!!!! Goeie band, trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!