woensdag 15 februari 2012

Sharon deed mee aan iDance.

Hallo! - ik weet geen originele begroetingen meer, dus ik houd het maar gewoon op Hallo! vandaag -

Jullie weten vast wel dat ik ontzettend houd van dansen - en anders weten jullie het nu, haha. Ik vind dansen echt geweldig, zelf train ik twee keer per week en doe ik af en toe ook mee aan wedstrijden. Nieuwe choreo's aanleren vind ik natuurlijk fantastisch, dus toen mijn lieve vriendin Suus mij donderdagavond opbelde of ik zondags mee wilde doen aan iDance, hoefde ik natuurlijk geen moment te twijfelen!



iDance organiseert workshops door dansers, voor dansers, en in dit geval werden de workshops verzorgd door Anthony Benjamin (sytycd), Meysam Noori (sytycd), Ingrid Janssen (bodylanguage) en Juvat Westendorp (sytycd). Eigenlijk stond er een workshop van Nina Plantefeve op het programma, maar door haar blessure kon zij helaas geen les geven. Vandaar dat we een toffe choreo van Ingrid kregen!

De foto's die Roy Julen van deze toffe dag gemaakt heeft staan helaas nog niet op internet, maar zodra deze online staan zal ik er een paar toevoegen in dit artikel. Wel heb ik een paar filmpjes voor jullie om een indruk te geven. Het volgende filmpje van de b-boy choreo van Juvat heb ik zelf gemaakt. De choreo was op het nummer Flexican Beat van Flinke Namen.


En ook van de dans van Anthony is een filmpje gemaakt. Helaas was dit niet tijdens onze workshop, maar een eerdere. Toch krijg je van dit filmpje een goede indruk van hoe zo'n workshop er aan toegaat, en zie je de onwijs toffe dans die we van Anthony aangeleerd hebben gekregen. Het nummer is Fireball van Willow Smith ft. Nicki Minaj.




Ennnnnn ik heb ook onwijs goed nieuws. Na het lezen van dit artikel zijn jullie natuurlijk onwijs enthousiast geworden en willen jullie hier natuurlijk ook allemaal aan mee doen. Nou, dat kan! iDance in Utrecht was namelijk de eerste workshop van de 6 workshops door het hele land, en voor de Vlaamse dansers is er ook nog een editie in Antwerpen!

19 Februari - Hoorn, 11:00.
4 Maart - Groningen, 11:00
11 Maart - Veldhoven, 11:00
18 Maart - Antwerpen, 09:30
1 April - Alkmaar, 11:00

Kaartjes kan je kopen op de Facebook pagina van iDance, hiervoor klik je in het linkermenu op 'tickets'. Tickets kosten 30,- voor de hele dag. Hier krijg je vier onwijs toffe workshops voor: een koopje dus! Ook zullen op de facebook alle foto's verschijnen, dus houd deze pagina zeker in de gaten!

 

En de achterkant van mijn toffe shirt aan het einde van deze geweldige dag. Inderdaad, ik mis de handtekening van Juvat. Daar zit een verhaal achter. Hij moest na de workshop namelijk ontzettend snel weg, en toen hij mij zag, zei hij 'Ja, jij krijgt wel een andere keer een handtekening, ik zie jou vĂ¡st nog wel op de set!' En daar heeft hij wel gelijk in, want ik figureer nog steeds in Who's In Who's Out. Hebben jullie mij gespot in aflevering 3 en 4? Je kunt de afleveringen hier terug kijken.

Believe in yourself,
X Sharon.

5 opmerkingen:

  1. Ah leeeeeeuk ik ga eens kijken of ik me kan aanmelden voor Groningen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf, ik zou ook wel mee willen doen, maar ik vind het best wel duur en op het moment heb ik er geen 30 euro voor... ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vet! <3
    Ik heb vanavond een Meet & Greet met Anna alicia en Juvat! (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat onwijs leuk zeg, bij het CoolCat event? Hoe was het? :-)

      Verwijderen

Just leave your lovely comment!