maandag 13 februari 2012

Aviva drinkt Innocent smoothies!

                                       

Dit artikel schrijf ik terwijl ik een glas -hoe toepasselijk- Innocent drink. En hmmmm, wat is dat ongelofelijk lekker! Een klasgenoot van mij noemde het ooit 'nectar van de goden'. Hieronder drie redenen om nu meteen naar de supermarkt te rennen en Innocent te kopen!

1. Like I said. Het is gewoon héérlijk.

2. De smoothies zijn super gezond! Er zitten geen geur-, kleur- en smaakstoffen, geen rare E-honderdnogwatnummers, geen geconcentreerde sappen, geen suiker en geen water. Ze bestaan alleen maar uit vers fruit en sap.

3. De smoothie-pakken zijn géniaal. Het is altijd een verrassing wat er weer te lezen valt. Draai je pak om, en je ziet 'Stop looking at my bottom! Really! My boyfriend is the jealous type' staan. Kijk op de ingrediëntenlijst en je ziet 'Rubber ducks: 0'. De pakken wisselen heel erg vaak van tekst en blijven dus leuk om te bekijken/lezen.

Verder raad ik jullie allemaal aan om even naar de Innocent-site te surfen. Hij staat vol met informatie en leuke weetjes. Ook is er nu een hele leuke Valentijn labelgenerator. Waarmee je zelf een label voor je smoothie kan designen. Superorigineel en leuk om aan een crush of vriendin te geven :).

Tot volgende week!

Dare to dream,
Aviva.

5 opmerkingen:

  1. och zo lekker! en die pakken zijn inderdaad geniaal. ik lig in een deuk :) ik weet niet hoe lang ik dit al drink. alleen jammer dat het best duur is, mar ja, soms moet je wat over hebben voor zo'n overheerlijk drankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond dit echt geweldig, dus ik ging even in een supermarkt hier vlak bij alle onderkanten checken (want zo no-life ben ik wel) met dingen als "The End is Nigh", "WARNING, do not drink this - poison" etc.
    Ge-wel-dig. Toen vertelde een vriendin dat ze als tappijt nep-gras in die fabriek hebben, en de werknemers "Think-Pauzes" hebben, en Xbox-tournooien etc. :P
    ik wil daar werken, serieus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat een leuke post, ik drink eigenlijk nooit smoothies ofzo haha, in de zomer maak ik ze wel eens zelf dat is wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Just leave your lovely comment!